همه چیز در مورد روش تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت : پر بودن صورت موجب شاداب تر و جوانتر به نظر رسیدن چهره فرد شده و یکی از فاکتورهای زیبایی به شمار می رود. صورت برخی از افراد به طور مادرزادی لاغر بوده و صورت برخی دیگر با افزایش سن حجم خود را از دست داده و لاغر می شود؛ زمانی که سن انسان افزایش پیدا می کند میزان تولید الاستین و کلاژن پوست و چربی های زیرجلدی آن کاهش یافته و در نتیجه حج صورت او کم می شود که این امر زیبایی فرد را تحت تاثیر قرار داده و موجب کاهش اعتماد به نفس او می شود.

تزریق چربی صورت موثرترین و بهترین روش حال حاضر برای رفع این مشکل می باشد که به دلیل مزایای بسیار زیادش امروزه مورد استقبال افراد زیادی در سرتاسر جهان قرار گرفته است.

 

تزریق چربی به صورت

 

مزایای تـزریق چربی به صورت

امروزه برای برطرف کردن مشکلاتی همچون چین و چروک، افتادگی و شلی پوست که در اثر کاهش حجم صورت در پوست فرد ایجاد می شود روش های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد که از این میان می توان به تزریق ژل و جراحی لیفت صورت اشاره کرد که توصیه دکتر طاهره مولازاده و هر پزشک مجرب دیگری برای رفع این ایرادات به افراد ، تزریق چربی می باشد زیرا :

  • ارزان می باشد؛ جراحی لیفت صورت و به طور کلی روش های جراحی با هزینه زیادی همراه می باشند. برای تزریق ژل هم از ماده خارجی استفاده می شود و در نتیجه از تزریق چربی که برای انجام آن از چربی بدن خود فرد بهره گرفته می شود گران تر خواهد بود.
  • ایمن است؛ برای انجام این روش همچون جراحی لیفت صورت نیاز به ایجاد برش و بیهوشی نیست و چون چربی از بدن خود فرد گرفته می شود در بیمار حساسیت ایجاد نمی کند.
  • عوارض خاصی جز مقداری التهاب، تورم، کبودی و درد برای فرد به همراه نخواهد داشت.
  • فرد بلافاصله بعد از انجام آن می تواند انجام فعالیت های روزمره اش را از سر بگیرد.
  • نیاز به رعایت مراقبت های خاصی ندارد و غیره.

نحوه تزریق چـربی به صورت چگونه است؟

برای انجام این کار ابتدا پزشک اندام هدف که اندامی با میزان چربی زیاد است را مشخص کرده، سپس آن را بی حس نموده و با تکنیک مورد استفاده خود میزان چربی مورد نیاز را از آن استخراج می کند. سپس چربی خارج شده را که معمولاً همراه با مواد دیگری همچون خون است را با شست و شو دادن یا با استفاده از سانتریفیوژ خالص نموده و آن را به صورت بیمار تزریق می نماید.

 

تزریق چربی به صورت

 

روز تزریق چربی

هنگام مراجعه به کلینیک لباس های راحت و گشاد به تن کنید. توصیه ما به بیماران این است که از بالاپوش های زیپی یا دکمه ای بهره بگیرند زیرا نیازمند به تن کردن و درآوردن از بالا نیستند.

این روش جوانسازی پوست باید در یک محیط بسیار مناسب صورت بگیرد؛ لازم به ذکر است که دکتر طاهره مولازاده تزریق چربی را در یک محیط استریلیزه و بسیار مجهز و با بهره گیری از بهترین و به روزترین دستگاه ها و ابزارهای روز دنیا انجام می دهند.

مدت زمانی که برای انجام این روش مورد نیاز است به موارد بسیار زیادی بستگی دارد؛ هرچه موضع مورد نظر کوچک تر و حجم کمتری مد نظر باشد زمان تزریق کوتاه تر خواهد بود.

چه انتظاراتی باید بعد از تزریق چربی صورت داشت؟

فرد زیباجو معمولاً در نواحی برداشت شده کمی احساس درد و ناراحتی خواهد داشت که کاملاً طبیعی است. این درد بسیار خفیف بوده و از تحمل فرد خارج نیست با این حال با مصرف مسکن می توان آن را کنترل و به حداقل میزان ممکن رساند.

  • در صورت داشتن درد خیلی شدید، با پزشک خود تماس بگیرید.
  • به طور معمول بعد از گذشت حدود 48 ساعت درد ناشی از تزریق چربی کاهش می یابد.
  • به منظور جلوگیری از تجمع خون و ایجاد ورم، از گن یا بایندر مخصوصی در محل های لیپوساکشن شده استفاده می شود؛ گن مورد استفاده به طور چشمگیری موجب تسریع بهبودی شده و پوست را جمع می کند. برای 3 هفته به طور مداوم از این گن استفاده کرده و فقط در زمان استحمام آن را از تن خارج نمایید.
  • بروز اندکی ترشح به مدت 2 تا 3 روز بعد از تزریق کاملاً طبیعی می باشد.
  • بروز کبودی و تورم بعد از انجام این روش رایج بوده، پس از 2 تا 3 روز به بیشترین میزان خود رسیده و بعد از حدود 72 ساعت کاهش می یابد؛ به منظور فروکش کردن هرچه سریع تر تورم و کبودی به مدت 3 هفته بعد از تزریق، زیر سرتان را هنگام دراز کشیدن و خوابیدن با گذاشتن چند بالشت بالاتر از قفسه سینه قرار دهید.
  • این احتمال وجود دارد که بعد از تزریق احساس کنید صورت تان قرینه نیست یا بیش از اندازه حجیم شده است. در بیشتر موارد این مشکل به دلیل تورم است که بعد از فروکش برطرف خواهد شد. چنانچه بعد از فروکش تورم، صورت هنوز غیرقرینه بود، تزریق مجددا و به منظور اصلاح عدم تقارن صورت می گیرد.
Call Now Button