مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس چیست؟

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس : با وجود اینکه تزریق بوتاکس روش ایمنی بوده و دارای مزیت های بسیار است ولی در صورتی که مراقبت های بعد از آن به درستی و دقت انجام نشود فرد به نتیجه دلخواه خود از این روش نرسیده و از بروز عوارض پس از آن جلوگیری به عمل نخواهد آمد. لازم به ذکر است که با انتخاب یک پزشک خوب همچون دکتر طاهره مولازاده و یک کلینیک معتبر همچون کلینیک نای ذی تا حد بسیار زیادی نتایج به دست آمده از این روش را تضمین خواهید نمود.

 

مراقبت های بعد از تزریق بوتاکس

 

مراقبت نه تنها بعد از تزریق بوتاکس بلکه بعد از انجام هر روش یا عمل زیبایی بسیار حائز اهمیت می باشد. در برخی موارد تزریق به بهترین نحو ممکن و با بهره گیری از مواد مرغوب صورت می گیرد اما به دلیل عدم توجه فرد به نکات مراقبتی و سهل انگاری او نتیجه تحت تاثیر قرار گرفته و رضایت لازم را به همراه نخواهد داشت.

فعالیت بعد از تزریق بوتاکس

انجام این روش منع خاصی برای فعالیت و ورزش کردن ایجاد نمی کند با این حال بهتر است به مدت 24 ساعت از انجام ورزش های سنگین و فعالیت فیزیکی زیاد خودداری کنید؛ با این کار ماده به خوبی بین ماهیچه های زیر پوست نفوذ کرده و بهترین نتایج برای فرد رقم خواهد خورد.

همچنین در اثر فعالیت زیاد ممکن است ضربه ای به صورت و ناحیه تحت تزریق وارد شود که این امر برای بوتاکس تهدید بزرگی به شمار می رود.

 

 

ایجاد فشار به محل تزریق

این امکان وجود دارد که فرد بعد از تزریق احساس خوبی نداشته، نیاز به ماساژ دادن ناحیه تزریق داشته یا بخواهد آن را فشار دهد ولی به هیچ عنوان نباید این کار را انجام دهد، زیرا پوست بعد از تزریق نیاز به ترمیم داشته و ایجاد فشار و ضربه به موضع با نتایج نامطلوبی برای فرد همراه خواهد بود.

دیگر مراقبـت های بعد از تزریق بوتاکس عبارتنداز:

  • به مدت 4 ساعت از دراز کشیدن و خوابیدن خودداری نموده و حالت عمودی خود را حفظ نمایید.
  • از مصرف مواد حاوی الکل، نیکوتین و کافئین بپرهیزید.
  • از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.
  • از رفتن به استخر و سونا، قرارگیری در معرض نور مستقیم خورشید و همچنین استحمام با آب خیلی داغ اجتناب نمایید.
Call Now Button