روش لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ از جمله پرطرفدارترین روش های جوانسازی پوست است که موجب کشیدگی پوست و در نهایت جوانتر شدن و سفت تر شدن آن می شود.

لیفت با نخ با اثرات جاذبه زمین و افزایش سن مقابله نموده و بهترین جایگزین برای جراحی لیفت صورت است زیرا نسبت به جراحی تهاجم بسیار کمتری دارد. این روش به علت عوارض کمتر و ایمنی بسیار بالاتری که دارد موجب زیبایی و شادابی بیشتر چهره افراد می شود.لیفت صورت با نخ

لیفت صورت با نخ چیست؟

به مرور زمان و با بالا رفتن سن، پوست که به ماهیچه تحتانی خود متصل است کم کم از این ماهیچه جدا شده و در نهایت از دو طرف صورت آویزان می شود که این امر در نهایت افتادگی صورت را به دنبال خواهد داشت.

لیفتینگ صورت با نخ روشی ایمن است که تحت بی حسی موضعی انجام شده، برای انجام آن از نخ های قابل جذب استفاده می شود، انجام آن به حدود 60 دقیقه زمان نیاز داشته و برای درمان و مقابله با افتادگی پوست صورت استفاده می شود.

برای انجام این روش پزشک اقدام به وارد کردن نخ های مخصوص لیفتینگ به عمق زیر پوست کرده و این کار را با سوزن های بسیار نازک و ظریف انجام می دهد. باید بگوییم که هیچ برشی برای تعبیه نخ ها در زیر پوست نیاز نبوده و بعد از انجام این روش به هیچ عنوان نخ از روی پوست مشاهده نخواهد شد.

استفاده از نخ های کلاژن ساز چه کاربردهایی دارد؟

از جمله کاربردهای متعدد نخ های کلاژن ساز عبارتنداز:

• حجیم کردن گونه ها
  • ایجاد زاویه فک و چانه
  • پیشگیری از ایجاد چروک و شل شدن پوست
  • برطرف کردن چروک های سطحی
  • پر کردن خطوط عمیق و چروک های عمقی
  • بهبود وضعیت لایه های تحتانی پوست و لیفت ثانویه صورت
  • لازم به ذکر است که پوست صورت با هر بار انجام این روش یک درجه بهتر خواهد شد.

لیفت صورت با نخ

لیفت لب با نخ

برای لیفتینگ لب با نخ ، نخ هایی که اثرات لیفتینگ و پرکنندگی دارند در جهت های مختلف در داخل و اطراف لب ها جایگذاری می شوند.

لیفتینگ لب با نخ برای افرادی که در ذیل به آن ها اشاره کرده ایم بسیار مناسب می باشد:

• افرادی با لب های نازک
  • اشخاصی با لب های نامتقارن
  • افراد دارای پشت لب بلند
  • اشخاصی که لب های آن ها به علت افزایش سن یا استفاده از دندان مصنوعی فرو رفته است.
  • افرادی که قصد حجیم کردن لب های خود را داشته ولی تمایلی به انجام روش تزریق ژل ندارند.

مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ

اشتباه برخی از افراد در رابطه با این روش جوانسازی پوست این است که با انتخاب بهترین پزشک حتماً به نتایج درخشان از آن دست خواهند یافت در صورتی که چنین نیست. با اینکه پزشک و میزان تبحر او از نقش و تاثیر زیادی در رضایت بخش بودن نتیجه برخوردار است ولی انتخاب یک پزشک خوب به تنهایی برای حصول مطلوب ترین نتایج کافی نیست. برای تحقق این امر باید نکات و مراقبت هایی که در ذیل آورده ایم را نیز به دقت رعایت نموده و انجام دهید.

• در معرض دستگاه های خنک کننده و همچنین نور مستقیم خورشید قرار نگیرید زیرا امکان دارد دچار هیپریگمانتاسیون التهابی شوید.
  • حتماً بعد از انجام این روش از ضدآفتاب با SPF 30 استفاده نمایید.
  • بلافاصله بعد از درمان و به مدت 24 ساعت صورت را به آرامی شستشو داده و از ماساژ دادن صورت طی 2 هفته ابتدایی خودداری نمایید.
  • حتی الامکان از رفتن به دندانپزشکی به مدت 14 روز اجتناب نموده و دهان خود را برای 3 تا 4 هفته بیش از اندازه باز نکنید.
  • بروز مقداری ناراحتی و درد ملایم بعد از این روش طبیعی می باشد. به هیچ عنوان داروهای ضدالتهاب همچون ایبوپروفن یا ناپروکسن مصرف نکنید زیرا وجود التهاب برای آغاز فرآیند تشکیل کلاژن جدید ضرورت دارد؛ مصرف داروهایی همچون ایبوپروفن موجب توقف این فرآیند می شود.

دیگر مراقبت های بعد از لیفت صورت با نخ :

• به مدت 7 روز از مصرف ویتامین های E ، A و C خودداری نمایید.
  • از قرارگیری در هوای بسیار سرد و دمای بسیار بالا همچون سونا به مدت 10 روز اجتناب کنید.
  • مناطق تحت درمان را به هیچ عنوان به مدت 10 روزدر معرض فرکانس رادیویی یا هر دستگاهی که حرارت تولید می کند قرار ندهید.
  • در صورت نیاز به مصرف داروهای التهابی آن ها را بعد از گذشت 1 هفته استفاده کنید.
  • دوره مصرف آنتی بیوتیک های تجویز شده را کامل نمایید.
  • امکان بروز برخی عوارض احتمالی همچون تورم، عفونت، کبودی و التهاب در شما وجود دارد. باید بگوییم که تمامی این عوارض موقتی بوده، به تدریج از شدت آن ها کم شده و در نهایت به طور کامل برطرف خواهند شد.
  • طی مدت زمانی که پزشک برای تان مشخص کرده است از انداختن سر به سمت پایین اجتناب نمایید.
  • بهتر است هنگام دراز کشیدن و استراحت کردن دو بالشت در زیر سر قرار داده و آن را بالاتر از سطح بدن نگه داشت.
  • از خوابیدن بر روی شکم و صورت که منجر به ایجاد فشار در نواحی تحت درمان می شود خودداری کنید.