همه چیز در مورد سابسیژن در تهران

سابسیژن در تهران و به طور کلی سابسیژن روشی جدید است که در درمان انواع اسکار، آکنه، ضایعات پوستی ناشی از آبله مرغان و جوانسازی پوست به کار می رود. این روش حتی در یک جلسه درمانی تاثیرات فوق العاده ای بر روی پوست به جا می گذارد. سابسیژن یک درمان غیر تهاجمی است که در آن برای رفع اسکارهای پوستی، از برش عمودی بافت های فیبروتیک، توسط ابزاری سوزنی شکل استفاده می شود. برای اینکه بهترین نتایج درمانی حاصل شود، می توان در کنار این روش از دستگاه آر اف و میکرونیدلینگ استفاده کرد.

سابسیژن در تهران

انواع روش های سابسیژن

سابسیژن با دو روش زیر انجام می گیرد:

• سابسیژن قدیمی

در این روش برای از بین بردن جای اسکار و تو رفتگی های پوست، از فرود آمدن سوزن ها در موازات پوست و ترمیم چسبندگی های عمیق پوست با جلو و عقب کردن سوزن ها استفاده می شود. علت اینکه این روش دیگر مورد استفاده قرار نمی گیرد اینست که استفاده از سوزن های ضخیم در این روش، درد شدیدی در بیمار ایجاد می کرد.

• سابسیژن جدید

این روش جدید، سابسیژن به روش کانولا نام دارد که در آن برای کاهش درد بیمار و قابل تحمل کردن درد، از سوزن های ظریف و بسیار نازک استفاده می شود.  مدت زمان بهبودی در روش جدید بسیار کمتر است و فرد می تواند بلافاصله به زندگی روزمره خود بازگردد.

قبل از انجام سابسیژن چه اقداماتی باید صورت بگیرد؟

• قبل از درمان سابسیژن در جلسه مشاوره با متخصص شرکت کنید.
  • بهتر است قبل از سابسیژن استحمام کنید و پوست را از آلودگی ها بزدایید.
  • در صورت داشتن سابقه بیماری خاص یا حساسیت با متخصص مشورت کنید.
  • در صورت استفاده از داروی خاص حتما متخصص را مطلع سازید.
  • در صورت مصرف سیگار با متخصص مشورت نمایید.
  • بهتر است برای مشاهده اثر بخشی سابسیژن قبل از انجام آن از پوست خود تصویری تهیه کنید.
  • اگر در دوران بارداری یا شیردهی هستید متخصص را مطلع سازید.

مراقبت های بعد از سابسیژن

حداقل به مدت 4 ساعت صورت خود را نشویید.

• برای اینکه از درد و خونریزی احتمالی پیشگیری نمایید داروهای ضد التهابی که متخصص تجویز می کند مصرف نمایید.
  • برای شستشوی صورت از شوینده های پوستی که متخصص تجویز می کند استفاده نمایید.
  • تا یک ماه در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید و در صورت بیرون رفتن در آفتاب حتما از کرم های ضد آفتاب استفاده نمایید.
  • به منظور کاهش میزان تورم و التهاب احتمالی از کمپرس یخ استفاده نمایید.
  • برای جلوگیری از کاهش جریان خون و کاهش تورم تا دو روز بعد از سابسیژن، از انجام ورزش و فعالیت های سنگین خودداری کنید. همچنین خم نشوید و اجسام سنگین را بلند نکنید.
  • 48 ساعت بعد از انجام سابسیژن می توانید دوش بگیرید و بهتر است از آب ولرم استفاده کنید. در این مدت منافذ پوست بسته می شوند.
  • برای جلوگیری از بروز خونریزی در روز های اول بعد از درمان از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید.
  • استفاده از نوشیدنی های الکلی خطر بروز خونریزی و تورم را تشدید می کنند. بهتر است تا دو روز بعد از درمان از مصرف نوشیدنی های الکلی پرهیز کنید.