همه چیز درباره جوانسازی پوست تهران

جوانسازی پوست تهران : عوامل محیطی همواره بر روی پوست انسان تاثیر دارند به طوریکه قرارگیری در معرض نور آفتاب موجب ایجاد لک در پوست می شود. زندگی در محیط تنش زا و آلوده و همچنین داشتن تغذیه نامناسب نیز بر کیفیت و زیبایی پوست تاثیر می گذارد.

 

جوانسازی پوست تهران

 

البته عوامل محیطی تنها فاکتور تاثیرگذار بر جوانی پوست نبوده و افزایش سن نیز در کاهش کیفیت پوست موثر است؛ با افزایش سن میزان دو عامل جوان کننده پوست یعنی الاستین و کلاژن کم می شود که این امر موجب کاهش خاصیت الاستیته پوست شده و عوارضی همچون چین و چروک را در آن پدید می آورد.

کاهش بافت چربی زیر پوستی با بالا رفتن سن از دیگر عوارض ایجاد شده در پوست است که موجب کاهش طراوت صورت شده و موجب می شود تا فرد نازیبا به نظر برسد.

لازم به ذکر است که نازیبایی های موجود در پوست و اجزای بدن همیشه به افزایش سن و عوامل محیطی مرتبط نبوده، بسیاری از آن ها ژنتیکی هستند و از بدو تولد همراه فرد می باشند.

در گذشته جز روش های تهاجمی همچون جراحی مانند جراحی بینی و جراحی لیفت صورت روش دیگری برای از بین بردن ایرادهای صورت نبود ولی امروزه با روش های جوانسازی پوست نه تنها می توان نشانه های پیری همچون چین و چروک ها را برطرف کرد بلکه می توان ایرادات مادرزادی موجود در صورت همچون قوز بینی را رفع نمود.

 

جوانسازی پوست تهران

 

مزایای روش های جوانسازی پوست

روش های جوانسازی پوست نسبت به روش های جراحی مزایای بیشماری دارند که از این میان می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

  • عدم نیاز به بیهوشی : ماده بیهوشی معمولاً با عوارض زیادی برای افراد همراه است که تا مدت ها با او خواهند بود؛ روش های جوانسازی پوست با بی حسی قابل انجام هستند لذا عوارض ناشی از بیهوشی را برای افراد به دنبال نخواهند داشت.
  • مقرون به صرفه بودن : روش های جوانسازی پوست نسبت به روش های جراحی با هزینه بسیار کمتری همراه هستند.
  • تهاجم کم و ایمن بودن : برای انجام این روش ها برخلاف روش های جراحی، نیازی به ایجاد برش در پوست نبوده لذا از ایمنی بیشتری نسبت به آن ها برخوردار می باشند.
  • عدم وجود اسکار جراحی : اغلب این روش ها با روش هایی همچون تزریق به وسیله سوزن انجام می گیرند لذا بعد از اتمام کار جای هیچ زخم و بخیه ای در موضع تحت درمان باقی نخواهد ماند.

افرادی که قصد جوانسازی پوست تهران را داشته و به دنبال یک کلینیک معتبر هستند می توانند به صفحه رسمی اینستاگرام کلینیک دکتر طاهره مولازاده به نام کلینیک نای ذی مراجعه کرده و نمونه کارهای ایشان را مشاهده نمایند.

 

جوانسازی پوست تهران

 

تزریق فیلر

به طور کلی بر اثر عوامل مختلف همچون افزایش سن ، سبک زندگی ، قرارگیری در معرض تابش مستقیم آفتاب و عوامل مادرزادی، پوست دچار تغیر حالت شده و میزان چربی آن کاهش پیدا می کند. در نتیجه حجم برخی از قسمت های صورت کاهش یافته و به روی پوست چین و چروک اضافه ایجاد خواهد شد. این عوارض باعث می شوند که چهره شادابی و طراوت خود را از دست بدهد و سن فرد بیشتر به نظر برسد.

تزریق فیلر یکی از رایج ترین روش های جوانسازی است که امروزه مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. فیلر ها نوعی پرکننده هستند که به افزایش حجم قسمت های مختلف صورت همچون لب ، گونه ، چانه و زاویه سازی فک کمک می کند. همچنین با استفاده از آن می توان نسبت به از بین بردن خطوط عمیق پوست نیز اقدام نمود.

موارد کاربرد فیلر

  • افزایش حجم لب های نازک
  • زاویه دار کردن صورت
  • برجسته سازی گونه ، چانه و غیره
  • از بین بردن خطوط اضافی پوست
  • بهود ظاهر اسکار ها
  • بهبود پستی بلندی های صورت
  • برطرف شدن مشکلات کانتورینگ صورت
  • رفع تیرگی زیر چشم ها

 

 

افرادی که قصد تزریق فیلر را دارند باید از چه شرایطی برخوردار باشند؟

  1. کسانی که از سلامت جسمانی برخوردار باشند.
  2. این افراد نباید از دو هفته قبل از تزریق سیگار یا قلیون کشیده باشند.
  3. افرادی که در ناحیه مورد درمان دچار عفونت یا عارضه به خصوصی نیستند.
  4. تحت درمان با دارو خاصی نباشند.

انواع فیلر

فیلر ها انواع مختلفی دارند که از لحاظ میزان ماندگاری به سه دسته فیلر های موقت ، نیمه دائم و دائم تقسیم بندی شده اند.

امروزه اغلب از فیلر های موقت استفاده می شود ، چرا که هیچ ضرری نداشته و برای بیمار عوارضی در پی نخواهد داشت. هیالورونیک اسید ، کلاژن ، چربی و کلسیم هیدروکسی آپاتیت از فیلر های موقت هستند و میزان ماندگاری آن ها حدود 6 ماه است. پس از این مدت بهتر است بیمار مجددا برای ترمیم به پزشک خود مراجعه نماید. هر چه تعداد دفعات تزریق بیشتر باشد ، میزان ماندگاری فیلر ها نیز افزایش می یابند.

 

 

Call Now Button